Poradna Silvercrest
Otevřené dotazy
Jaroslav Helcl
Porucha pěnění
15. března 2024
Při spuštění po několika vteřinách napěňování přestalo a začaly blikat všechny indikátory. Při dalším pokusu už napěňování vůbec nezačalo a opět vše blikalo. Zhruba rok přístroj fungoval dobře. Kde je nejbližší servis od...
1 odpověď
Michaela
Vadná tryska ?
6. února 2024
Po 2 měsících přestala fungovat tryska na mléko. Dělá nepříjený zvuk, v kávovaru silně ,,klepe,,. To sice dělalo i z počátku, ale domnívala jsem se, že to tak má být při dělání páry. Mléko šlo krásně našlehávat, nyní se ...
1 odpověď
Josef
Po pár minutách se vypne, na display svítí E2
29. ledna 2024
Po opětovném zapnutí se ještě jednou vypne a svíti E2. Po dalším zapnutí už ohřívá bez problému třeba 1 hodinu. Při použití jiného hrnce je situace stejná. Jinak skvělý vařič. Splňuje naše očekávání.
1 odpověď
Hana
Tlakový hrnec hlásí "LID"
26. ledna 2024
Dobrý den, tlakový hrnec značky Silvercrest začne v průběhu vaření hlásit "LID", což signalizuje špatně dovřené víko. Víko je ovšem zavřené, vše je v pořádku, ale bohužel nevaří. Toto začne dělat až v ten okamžik, kdy se...
1 odpověď
Uzavřené dotazy
Registrovaný uživatel
2 odpovědi
Jaroslava
Vysávač vypne po 5 minútach
22. listopadu 2023
Nový vysávač Silvercrest mi po 5 minutach prestane vysávať, po zapnutí pokračuje, ale znova iba na 5 min.
1 odpověď
Iveta Melicharová
1 odpověď
marie
Sparování s mobilem
15. května 2023
Dobrý den t !Tak vysavač už je doma a ted se marně snažim sparovat ho s mobilní aplikaci Lidl Home.Může mi někdo poradit.Děkuji
1 odpověď
Marie
Kartáč
6. května 2023
Chci koupit tento vysavač kvůli pejska a tak ,aby se dali kartáče dobře čistit. Děkuji
1 odpověď
marie
Typ kartáče
6. května 2023
Dobrý den!Zajímalo by mě jaké má tento vysavač kartáče,z jakého materiálu.Děkuji a hezký den!Kohutová
1 odpověď
Eva
Jak vyjmout podlahový kartáč?
14. listopadu 2022
Vysavač hlásí chybu E15, mám vyjmout podlahový kartáč a vyčistit ho, bohužel vyjmout ho nejde, jenom sundat vrchní kryt, to jsem udělala, vyčistila a chybu to hlásí pořád. Jak vyjmout celý kartáč jsem nikde nenašla, ani ...
1 odpověď
Jaromír Špatný
Nejsem spokojen s vysavačem Silercrest SSWR A1.
1. listopadu 2022
Vysavač jem zakoupil v e-shopu Liedl.Po dodání jsem zjistil,že mi na vytírání byl dodán díl od vysavače Robzone,který nejde použít na nově zakoupený vysavač.To jsem hned reklamoval,ale bez odezvy.Asi po 14 dnech se mi př...
1 odpověď